4 Mart 2014 Salı

Gezelim Görelim İsviçrede:)

    9 Haziran - 4 Temmuz 2013 tarihleri İsviçre'yi gezme fırsatım oldu.Böyle büyüleyici bir ülkenin varlığı beni adeta büyüledi.Sizin de gitmeniz için anlatmaya çalışacağım.
   
    İsviçre 26 kanton ve yarı kantona bölünmüştür.
    Solothurn-coat of arms.svg Solothurn adlı kantondan başladım gezmeye. Solothurndan başlama sebebim  Olten de kalıyor oluşum.Solothurndaki bir kasaba Olten. Jesuitenkirche yle başladım.Hayatımda gördüğüm ilk klise olmasından olsa gerek unutamıyorum.İçine girdiğiniz an nefesinizi tutmaya hazır olun.Zengin büyüleyici görüntüsüne bir de klise orgu ile çalınan sesli gösteriye denk gelirseniz  emin olun ordan çıkmak istemeyeceksiniz.

 Jesuitenkirche resmi   
    
       Ertesi gün rotamızı Geneve.Geneve de göl manzarası eşliğinde kahvenizi yudumlayabilir.Müzeleri gezip rönesans dönemini hissedebilirsiniz.İsviçreyle adeta bütünleşmiş saatleri hepimiz biliriz.Ama Flower Clock gibisini görmediğinizden eminim.Bu çimde göreceğiniz bu saate bakakalacağınızdan emin olun.Bu saatle fotoğraflarınızı çektikten sonra hemen yanında yer alan Lake Geneva da yürüyüş yapmanın tadına varabilirsiniz.
Lake Geneva
Lake Geneva

Collections Baur, Musée des Arts d’Extrême-Orient
Collections Baur, Musée des Arts d’Extrême-Orient
Cenevre

Kategori: Özel Müze; Sanat Müzesi

Patek Philippe Müzesi
Patek Philippe Müzesi
 Cenevre

Kategori: Özel Müze
Eglise Russe
Eglise Russe
 Cenevre

“Güzel ve küçük bir kilise'' Benim gibi kliselerin dekorasyonuna ve atmosferine hayransanız gidin

Kategori: Dini Yer

Cathedrale de St-Pierre
Cathedrale de St-Pierre
 Cenevre

İşte bir muhteşem klise daha.

Kategori: Dini Yer; Mimari Yapı; Manzara

Grand Theatre de Geneve
Grand Theatre de Geneve

Kategori: Tiyatro
 İçine girmedim ama dış mimarisi yeter.Fotoğraf çekinmeden buradan ayrılmayın.
Museum of Art and History (Musee d'Art et d'Histoire)
Museum of Art and History (Musee d'Art et d'Histoire)
Cenevre

Müzeleri görmeden edemeyenler için iyi tercih.
  • Kategori: Özel Müze; Sanat Müzesi; Tarih Müzesi

Musee International de la Reforme
Musee International de la Reforme
 Cenevre

Kategori: Reform döneminden izler taşıyan bir Müze

Flower Clock
Flower Clock

CENEVRE

Hemen gölün yanında yürüyüş yaparken göreceğiniz çiçek saat.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder